Според Toyota е напълно стандартна практика потенциалните доставчици на компоненти да се надпреварват, така че производството да бъде рентабилно, но същевременно продуктът да е качествен. По принцип A-BAT ще трябва да си извоюва място в гамата на японците, тъй като там вече има един компактен SUV в лицето на Urban Cruiser. Ако разходите по производството на А-ВАТ се окажат прекалено високи, то Toyota ще бъде принудена да остави проекта. Това междувпрочем изглежда доста възможно поради уникалната платформа на автомобила.
В полза на колата са икономията на гориво, подобното на лек автомобил управление, както и уникалния дизайн. Да не говорим, че има багажник с дължина от 120 см, който може да се удължи на 180 см, ако задната врата е отворена.
Друго предимство на модела е, че А-ВАТ може да бъде създаден, така че да ползва компоненти от Camry Hybrid, както и от бъдещата версия на Toyota Prius, съобщават от Automotive News. Накрая стандартите CAFÉ може да принудят Toyota да представи модела си, тъй като той едновременно ще бъде в унисон с американските разбирания за размери, но същевременно и ще намали общия разход на гориво на моделите на компанията.
По-малко от година след представянето на хибридния прототип A-BAT в Детройт, бе потвърдено, че Toyota търси потенциални доставчици за автомобила. На този етап обаче не е давана зелена светлина на проекта. Доставчиците реално трябва да се борят, за да получат правото да доставят части за компактния пикап, като става дума за компоненти от четирицилиндров бензинов двигател до хибриден модул.
Toyota A-BAT
Етикети: Toyota A-BAT